valla oyunu ilk yukledigimde world class ta mac yaptim 4-0 fark yedim:D agzim acik kaldi. simdi proda oynuyorum oldukca zevkli maclar cikiyor. mesela bugun menager modda manchester united ile sampiyonlar liginde interle karsilastim kendi evimde 1-1 kaldim disarida 3-3 kaldim:D 3 0 dan maci cevirdim turu gectim:D