Ekselans Şampiyonlar Ligindeki rakiplerim O videoları da oynadıkça yayınlayacağım. :):):) İşte Grubum -Ecc-
Ekselans (ECC)Grubumdaki ilk 2 maçı yaptım :D Lyon ile deplasmanda 1-1 kaldım. OldTrafordda Bragayı 1-0 yendim. İşte o iki maçın Golleri. :) http://www.youtube.com/v/4zGmXdQ9tYA>http://www.youtube.com/v/4zGmXdQ9tYA type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Ekselans :D FIFA 08 videolarına PCye format attığım için ara verdim :D Bu arada kayıtlarda gitti. Yeni bi Takım be Turnuvayla geri döneceğim. :D :) Saygılarımla..
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: furkan_43 çok güzel goller mayşallahhhh:):):):):):):):):):):):):):):):):) :D devamıda gelecek inşallah. :)
Ekselans **FIFA08 M.UNITED SHOW >EKSELANS<** :) http://www.youtube.com/v/4JCZiptvj74>http://www.youtube.com/v/4JCZiptvj74 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: KennyOii amatördemi attın? şaka şaka güzel goller problem profesyonel video değil : ) :D evet amatör(world class) :cool: videoyu aslında daha iyi çıkartabilrdim ama üzerinde uğraşacak vaktim olmadı. :)
ScRyedd Hakan abi ellerine sağlık hepsi çok güzel :) Keşke Pes2oo8'e de yapsan böyle klipler ama canın saolsun :) Tekrar teşekkürler ;)
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: YuRY güzel goller daha geniş kapsamlı bri video yapsan iyi olur bunları toplayıp Aslında tüm amaç oydu :D pc format yeyince tüm videolar silindi youtubenden indiripte tekrar düzenlemeyi düşünmüyorum açıkçası. :)