Ekselans Barca ile kariyerde Valenciaya attığım 2 gol. >FIFA08 Ronaldinho ve Henry< http://www.youtube.com/v/Y_-oHH3Zuug>http://www.youtube.com/v/Y_-oHH3Zuug type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Ekselans Pek olağanüstü goller değil fazlada oynayamıyorum ama :) tşkler yorumlar için.. Barçayla villareale (xavi) r.madride (henry) ile attığım goller.. :) http://www.youtube.com/v/exqsV8YLSJE>http://www.youtube.com/v/exqsV8YLSJE type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
PetRe Orjinal Mesajı Yazan: EkSeLaNs_ Pek olağanüstü goller değil fazlada oynayamıyorum ama :) tşkler yorumlar için.. Barçayla villareale (xavi) r.madride (henry) ile attığım goller.. :) http://www.youtube.com/v/exqsV8YLSJE>http://www.youtube.com/v/exqsV8YLSJE type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> güzel gol:)
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: cvtzrb ya birader şu saha zeminini nasıl böyle güzel yaptın bir bizede anlatsan ne makbule geçer bildiğin FIFA08 yamasız :) Görüntü ayarlarıda: 1024*768 mediumda :)
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: _ TeHLiKeLi _ Movie Maker ile mi Yaptınız ? Evet arkadaşım Movie maker. :)
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: MUSTO90 Vay be çoksüper esem yalanolur desm olmaz dimi:D Süper yazmıyo zaten yazılarımda ;) Senin fikrinede saygı duyarım.. :cool:
Ekselans Bu Akşam Almanya Yunanistan hazırlı maçı oynadım. Tabi Almanya bendim. :) Bu maçın özet görüntülerimi paylaşmak istedim. :) *FIFA 08 Almanya - Yunanistan maç Özeti* http://www.youtube.com/v/TNM8BhxncTQ>http://www.youtube.com/v/TNM8BhxncTQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
umtoztkn Orjinal Mesajı Yazan: EkSeLaNs_ Bu Akşam Almanya Yunanistan hazırlı maçı oynadım. Tabi Almanya bendim. :) Bu maçın özet görüntülerimi paylaşmak istedim. :) FIFA 08 Almanya - Yunanistan maç Özeti http://www.youtube.com/v/TNM8BhxncTQ>http://www.youtube.com/v/TNM8BhxncTQ type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> vay bee ne video ama saol nasıl yaptın hangi programla
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: smpgfb vay bee ne video ama saol nasıl yaptın hangi programla Movie maker ;)
Ekselans :) Yeni bi video Hamburgla Almanya Kupasında Frankfurtla yaptığım 4-0 maçın gollleri buyrun.. http://www.youtube.com/v/HcQoIV2ddWo>http://www.youtube.com/v/HcQoIV2ddWo type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: fifanem arkadaşım peki videoları hangi program ile çekiyorsun! Oyunu içinde maçta replayi kaydediyosun. Sonra Load Exporta girip replayi açıp wma. dosyası olarak kaydediyosun.