tuncaygitme Blackeagle kardeşim çok teşekkürler ben de yükleyememiştim ama dediklerini yapnca oldu sağolasın
anilis_gs arkadaslar bende ole bı dosya yoq nasıl yapıcam yardım edrmısnız lutfen yha sadece belgelerımde fıfa 08 ıcınde profile war bı dosya daha war o kdr baska yoq hangısını sılcem kı
spaaa éét arkddasım chok ıı bı tespıt mukemmel olmus tessekkrler saol.... kurdum we oyunuorum hıcbır sorun yhok !
barisalkis12 Arkadaslar ben yuledim yamayi iyi guzel ama stadlarin sadece cimleri gozukuyor tribunler yok ne yapmam lazim.
barisalkis12 ABi yamayi yulemedin once My Documents`in icinde FIFA 2008 var onun icndeki D.Squadi silcen sen buyuk ihtimal onu yapmadin oyunu silip tekrar yukle ancak ole oynarsin.Banada oldu
taysifb bende stadı yükledim ama hem isim görünmüyo hemde maçı açınca maç açılmıyo napabilrim acaba yarıdm
BLACK EAGLE5 arkadaşlar yamayı yükleme yapmadan önce C:\Documents and Settings\Belgelerim\FIFA 08\D. My Squads klasörünü silmeyi untmayın çünkü kadrolar gözükmez.Bu klasörü sildiktan sonra yamayı gönül rahatlığıyla yükleyip oynayabilirsiniz ok
Alex De Sauza black eagles ben bunu fif çıktığından bere kullanıom ama isimler gözükmüo stadların.sonra bazı yamalrla çakışıp hgönderme hatası verebilio bunların çözümü varmı?
cangele9 Orjinal Mesajı Yazan: taysifb bende d.squads die bişey yoki belgelerim fifa 08 de konuyu takip etmiyom pek ama d.squads yoksa direk kur ha öyle yaptıysan bilemem
taysifb ben dd stadlar görükmüyo-peki bu yamayı n asıl sileriz-ben eskisini istiyorum-türk stadları olması gerek deil