_M e E r t y z_ Orjinal Mesajı Yazan: Exvision Lugano olmamış, Song harika. Aynen katılıyorum.Song süper olmuş Lugano'da sanki eksik olan bişey var.Yinede eline Serdal abi.
Orgimen Bir Beşiktaşlı Olarak Beşiktaş Facelerin Linklerini İsterim:D (Şaka) Ne Zaman Verirsen Ver Ama Hızlı Olursa Sevinirim:)
sseba&lefter faceler çok güzel ama bu arkadaş inatla link vermemeye devam ediyor. E o zaman facelere bakmanın da bi alemi yok. Kolay gelsin yine de.
Roobydal Orjinal Mesajı Yazan: sseba&lefter faceler çok güzel ama bu arkadaş inatla link vermemeye devam ediyor. E o zaman facelere bakmanın da bi alemi yok. Kolay gelsin yine de. faceler yama da kullanılacak beklemeniz lazım , bu nedenle şuan link yok