Orjinal Mesajı Yazan: Roobydal
Şimdi hazır faceler var ve bunlardan örneğin bir face yapılacaksa en benzer face seçimini yaptıktan sonra. id nosunu bakıp GGS programıyla dışarı atıyorsun (export) yapacağımız yüzün resmini monte ettikten sonra Oedit ile modelde oynama yapıyorsun. Daha sonraki aşamada bu faceyi oyunda hiç umrumda olmayan yüzü yapılmış bir futbolcunun yerine ggs ile import ediyorsun (örnek yunnalı basinas) sonra oyunda bu futbolcuyu transfer ediyorsun. Hepsi bu ama bunları yapmak hiç kolay değil.
ok dostum saol,biraz saçma olmuş ama bu sistem,pes6 da ne güzel seçebiliyorduk en azından kendimiz,bunda öyle 1 şansta yok,yeni bir kitserver çıkmasını beklemekten başka çare yok gibi,öbür türlü bir face deneyeceğim yakın 1 zamanda,zaten yapılması gerekenleri pes6 dan biliyorum saol yinede ;)