Orjinal Mesajı Yazan: Roobydal
mert sen ne zannediyon o edit model yapmak kolaymı o kadar benzerlik sorunuda olsun koskocam konami ne yapmışki bizde tam aynısı yapalım
Benim demek istediğim Lincoln ve Bobo'ya bakarsak Serdar Özkan diğerlerine göre daha az benziyo.Serdal abi olumsuz bişey demek istemediğimi anlamışsındır.Editlemede en zor işin face yapmak olduğunu zaten herkes bilir.