Roobydal Orjinal Mesajı Yazan: AzRaEL_18 bunları pes in kendi face yapımından mı yaptınıs arkadaşlar ben denedim öle yapmayı ama çene bölümü olmuo bide yüz dümdüz oluo bu şeqil olmuo yhane ben beceremedim :D bunlar oyun içinden yapılmıyor 3 boyutlu programlarlan yapılır
AzRaEL_18 anladım adamım da ama yaptığın face yi oyunda seçemion qi ama bi build var onda sen yapıon faceyi default var ihç bişe yapamıon bide scan var oda resimle yaptığımıs faceleri nasıl seçices qi :S:S:S:S
tuningchi hocam eline sağlık faceler süper olmuş nonda,ayhan,lincoln ve appiah ın linklerini verebilecekmisin? Şimdiden teşekkürler...
AzRaEL_18 bu faceler heralde başka bi oyunucunun üzerine yaptınıs o oyuncuları da gs ye ekledinis normalde oyuncu facesi seçme yoq pes in kendi face yapma yerinde böle yapılmıo :S:S