can_tug Arkadaşlar kendini yere atma olayını bende yapamıyordum ta ki klavyemi değiştirene kadar şimdi takır takır atıyor bazı klavyelerde arıza oluyormuş öğrendim sizde değişik klavyelerde bir deneyin derim
kultegin Ya bu rakip oyuncu sırtınıza yapısmısken (yani biz topu saklarken diyim) topukla vurup rakibin bacak arsından topu geçirip bizim oyuncumuz ile bizi tutan rakip oyuncunun sagından veya solundan geçme hareketi nasıl yapıldıgını bilen varmı?
mcheal arkadaşlar benim klayyede adam düm düz gidiyor sağ yapıyorum gitmiyor sol yapıyorum gitmiyor ... bir keresinde nerdeyse 30 kere pas tuşuna bastım yine atmadı bu neyya ..ARKADAŞLAR BN PESS 2009 MEREK EDİYORUM YAA
dj_martins69 merhaba kendini yere atması çok ama çok kolay size biraz kolayını anlatıyım antremana girin oyundan sonra dğmdğz giderken önce 'q' harfine baılı tutun sonra q harfini bırakmadan 'e' tuşuna basılı tutun 2 sinede baılı tutarkende 3. olarak 'z' tuşunada basılı tutun bu kadar adam öyle bir bağırarak atarki kendini yere 4 penaltı kazandım 3 kırmızı yedim 1 maçta
mumak evet arkadaşlar en çok sorulan soru adam kendini nasıl yere atıyor. kesin cevap veriyim öncelikle piyasadki klavyelerin çoğu 4-5 tuşa birden basamaz hatta bazıları dıııt diye bi hata verir.çoğunuzunki klavyeden sanırım. sebebide klavyenin kalitesi.ama yok benim klavyemde sorun yok diyosanız qwez diyede bu olayı anlatmak zor . şöyle söylüyüm önce koşuyoruz ondan sonra çoğunlukla kimsenin ullanmadığı taktik tuşu var yani normalde L2 olması lazım hani şu freekick te barajı çoğaltıp azalttığımız tuş diyelim o tuş yani koşuyoruz sonra o tuşa basıyoruz birde adam seçme tuşuna bastığımız gibi önümüzde narkamızda felan hiç kimse olmasa bile pat yerdeyiz... ama ben daha hakeme hiç yedirmemedim fazla denemedimde gerçi.bir önemli not daha hani taktik tuşu dedimya koşmayla beraber ona basıp koştuğumuzda arkamızdaki adam topu önümüze geçip alması çok zor
mustafa5461 Rabona:Sağ ayaklı adamla ceza sahası yakınlarından kaleye paralel sağ kanattan sol kanada doğru giderken şuta bastığınızda kendiliğinden yapıyor.Sol ayak ile tam tersi.Sol kanattan sağa doğru giderken.Ama bunu yapabilmek için oyuncunun özeliklerinde frequency mi ne var onun 3'ten düşük olması gerekiyormuş.Quaresma roberto carlos gibi oyuncular yapıyor.
cemcimen ben isterseniz koldaki ni veriyim L1 L2 R1 yalnız dikkat edin olur olmaz yerde kayarsanız hakem size sarı kart cıkartır
habahaba ya arkadaşlar ben bir pes delisiyim ama bana başka yamalar falan da verseniz :D neyse asıl konuya geçelim kardeşim ellerine sağlık çok güzel olmuş da daha denemedim acaba hepsini yapabilecek miyim :D biraz beceriksizim teşekkür ederim
BERoKoNy ewt yha ndn ps2-3 için werilio bunlar...coqumuz net e girdiqimiz gibi pc kullanıoruz...pc icin olanınıda beklioruz!!!!
esat78 Beyler lütfen bu konuya bildigiz ozel hareketleri yazın herkes tutturmuş yere atma diye 50 tane aynı mesaj dan var ogrenmeyiverin şu yere atmayı zaten hep hakem sarı kart veriyo bişey oldugu yokkonu adından amacından sapıyor
Maniacpesimist arkadaşlar şu meşhur ronaldinho hareketini nasıl yapıyor hani ayak dışı ile sağ yapıp sonra içi ile adamın beynini alıyor ya bilen varmı
aslihayal **arkadaşlar kendini yere atmaq öoq qolay nasıl yapamıyosunuz? ben ilq denememde yaptım..**