bütün sayfaları tek tek okudum teşekkürler bilgiler için
ama şu barajda oyuncu artırmayı çok kolay gibi göstermenize rağmen bir türlü yapamadım.
gamepad le oynuyorum ben.
L2 + yön tuşu
eğer yukarıya basarsan artar, aşağıya basarsan azalır , dendi.
Ne yukarı artırıyor, ne aşağı azaltıyor.. hiçbir etkinlik değişiklik yok, acaba foul olur olmaz hemen mi basıcaz, hakem düdük çaldıktan sonra etkisiz mi kalıyor işin içinde iş var galiba. çünkü defalarca denedim yok, değişiklik yapmıyor barajda.
Bir youtube videosu verilmiş oradaki arkadaşın hareketlerinde yapamadığım çok oldu ama özellikle bu takıldı kafama.
**Not: sanırım bazı hareketler, bilgisayar için değil, PS 2 veya PS 3 için, tek mantıklı açıklama bu olur herhalde. ?? **