Galatasaray UEFA Kupası'nda gruplarda!!!!! Maç sonucu 5-1!!! Tebrikler Aslanlar!!!
:cool: Lincooooln Lincoooln!!!:cool:
Bu arada söylemeden geçemiycem Gürhan Abi senden korkulur Lincoln patlama yapar dedin yaptı:), rahat geçeriz dedin geçtik:), farklı biter dedin bitti:)