Orjinal Mesajı Yazan: Neo
Sevinmesinlermi yani. Bu tabloyu görmeyeli baya zaman oldu. Bırakında sevinelim biraz.
Sevinmeyin, tepki vermeyin gibi bişey dediğimi sanmıyorum.
Birazdan korna çalarak arabalar geçerse hiç şaşmıcam o derece gol oldukça kahvelerden goool sesleri geliyor,
GS çok büyük bi camia bu tür kolay takımlara karşı çok çok büyütülerek sevinmek biraz garip geliyor bana,
Atl mad ' liler acaba ne kadar sevindi erciyes galibiyetine. :)
Neyse hayırlı oLsun. daha gelir 1-2 gol.