Spiranovic ATI 512 MB RAM X550 ekran kartı var, 1024*768 çözünürlük ve medium ayarlarda hafif teklemeyele oynuyorum. Yok mu bunun çözümü ? :(
erhanerhanerhan butun drıverlarını guncelle belkı sorun ortadan kalkabılır cunku sıstem gerekısınımlerınınustunde bılgısayarın
paryosa Arkadaşlar ben Ati Radeon 256 mb X800 GTO ile rahatlıkla en yüksek ayarlarda oynuyorum. Bence işletim sistemi veya başka donanım kaynaklı bir sorunla karşı karşıyasınız.