punisherGS ati radeon 9600/x1050 series 256 mb. lık ekran kartına sahibim, oyunu settings kısmından yüksek detay da yapsam en düşük ayarda da açsam maç sırasında donmalar oluyo kısacası oyun hiç akıcı değil. 1 gb da ram war makinada fifa2007 yi full detayda hiç kasmadan oynuyordum. Bana herhangi bir tavsiye verebilecek olan var mı? Bu arada pes 2008 demoyu da medium ayarda kasmadan açabiliyorum.
punisherGS Orjinal Mesajı Yazan: neunchu bende 9550 var 1024*768 high özelliklerde rahat açıyorum sende bir sorun olmasın? ne gibi bir sorun olabilir? kurulumdan sonra bir şeyler değiştirdin mi?
ekremhan **Bence de High yapınca kasmaması lazm. Özeeliklerin yeterli ben işletim sistemine bir format atmanı öneririm ayrıca ekran kartının sücüsünü güncel tut. Ati ekran kartları şahanedir, hem fiyatı uygun hemde oyun performansı üst kalite o kartların.**
punisherGS Orjinal Mesajı Yazan: ekremhan Bence de High yapınca kasmaması lazm. Özeeliklerin yeterli ben işletim sistemine bir format atmanı öneririm ayrıca ekran kartının sücüsünü güncel tut. Ati ekran kartları şahanedir, hem fiyatı uygun hemde oyun performansı üst kalite o kartların. valla format iyi fikir başka çare kalmadı, sürücüleri oyun kasınca güncelledim. oda işe yaramadı sıra geldi formata inşalllah işe yarar. ilgilenen herkese teşekkür... tabi başka fikir ve yorumlarada açığım...
jjokocha bende de 1 gb destekli 256mb-128bit x1050 ekran kartı,1gb ram var fifa08 i full de hiç kasmadan oyanayabiliyorum,bi format atsan çözülebilme ihtimali büyük bence..
punisherGS sağolsunlar sitedeki bazı arkadaşlar oyun dosyalarında oynamalar yapmışlar onları da denedim oyun takılmadı ama ağır çekim oldu öyle oynamak zevk vermiyor.Format atmaktan başka çare kalmadı, kim uğraşacak şimdi formatla:S
cibildak sorma abı bendede atı war radeon fıfa08 donuo tek duk ya kart gucunden deıl atı dandık akrdesım bende o dertteyım fıfa larda atı hep soun yapıomus stelerı gezıorum atı fıflarda dahndık calısıomuz yanı beraber bı akrt
Emince ben dün Oyunu Kurdum calistirdim..bugün actim Oyun acilirken ekran siyah oluyor ama 2-3 saniye sonra yine kapaniyor..neden olabilir ? Hic bir degisiklik söz konusu degil.
Hilario Orjinal Mesajı Yazan: mintas19 benim ekran kartım ati radeon 9250 256 mb 1024*768 de çok rahat oynuyorum bendede ayni kart var ,ama bende futbolcular'da hep cizgi oluyor acaba beni yardim edebilirmisin ?
uA.furkan arkadaşlar 128 mb ekran kartı 1 gb ram var çalışırmı acaba başka bi sorum 512mb ekran karım 512 mb ramim var çalışırmı fifa08 ikisinin yanıtını bekliyorum
raslan arkadaşlar işlemciniz kaldırmıyordur ram düşüktür veya ekran kartı modeli desteklenmiyendir veya ekran kartı düşüktür veya bilgisayarınız bozuktur eer hepsi yok diosanız ekran kartı hariç asus redeon x550 ekran kartın 1024*768 ayarında oyunu rahatlıkla oynarsınız hala olmuosa demekki bilgisayarınızdaki bi şe bozuk veya düşük hızdadır
digimax yaw bu oyun neden böyle hep sorunlu.. ati 1600 ekran kartımda pea 2008 de sorun yaşamazken fifada yaşıyorum.. hangi ayarı yaparsam yapim oyundaki titreme düzelmiyor.. fifa 07 dede böyleydi..zaten oynuyacağımız şurda 20 gün:D
junior sapık Orjinal Mesajı Yazan: punisherGS ati radeon 9600/x1050 series 256 mb. lık ekran kartına sahibim, oyunu settings kısmından yüksek detay da yapsam en düşük ayarda da açsam maç sırasında donmalar oluyo kısacası oyun hiç akıcı değil. 1 gb da ram war makinada fifa2007 yi full detayda hiç kasmadan oynuyordum. Bana herhangi bir tavsiye verebilecek olan var mı? Bu arada pes 2008 demoyu da medium ayarda kasmadan açabiliyorum. aynı kart bendede var ama ben çokta güzel ve hızlı oynuyorum bendede bi ara dona dona oynamalar oluyordu bilgisat-yarcıya vermiştim o yapmıştı yani çözülebilecek bişey am nasıl bilmiyorum ama oynanıyor kartta bişey yoktur bazı virüslerdende olabiliyormuş ama onu duydum format atman en akıllıcası bence
Mythe benim ekran kartım çok ii diil ama ati radeon x550 de iyi bi şekilde oynuyorum.tabi en üst seviye diil
hangmaneagle arkadaşlar benim ki ati radeon 9250 128 mb hiç sorunsuz en üst seviyede oynuyorum ben de bir sorun olmadı
punisherGS ya beyler ben sorunu çözdüm saçma sapan bir nedenden dolayı oyun kasıyomuş... ben fifa serisini hep joypad 'le oynuyorum,joypad pc ye takılıyken oyun kasıyo ama klavyeyle oynadığımda hiç kasmıyor gayet akıcı oynayabiliyorum. artık bunu kovalayacağım inşallah hallederim yoksa klavyeye alışmak baya bir zor.
kanhan SORMA KARDEŞ YAAA BENDE DE ATI 9200SE VAR... EN SON DRIVERI DA YUKLU.. OYUNU HIGH DA OYNAYABILIYORUM AMA FUTBOLCULAR YAKINDAN BOZUK BOZUK GORUNUYO...