arkadaşlar... şşşşş (yavaş sesle konuşuyorum...) Evde çocuk uyuyorda...
Ekran kartı alacaklar kasım ayını beklesin, bu ay sonu veya kasım başlarında gerek nvidia gerekse atı orta segmentte yeni kartlarını yeni chiset lerle birlikte sunuyor. hem böylece üst segmente ait kartlarda ucuzlamış olur... benden söylemesi.... şşşşş