kurdt Evet başlıktanda anlaşıldığı gibi oyunda yaptığınız ilk transfer(ler). Real Murcia takımından İvan Alonso yu Arsenal e $11,5MN a aldım.. Ya siz...??
MaddDogg Rafael van der Vaart'ı Arsenal'e 20 milyon dolara aldım :D normal oyun olsa 5 milyon dolar vermeye kıyarım her hangi bi oyuncuya ama demo olduğundan harcadım harcayabildiğim kadar :D
Tearaway bende normal oyunda olsam asla böle bi para vermezdim ama demo olduğu için adrianoya 65m dolara aldım arsenale :)