2008 yükledim ancak açılıyor ancak siyah ekranda kalıyor ne ses var ne soluk 2007 yi oynuyum dedim daha önceden burdan patch indirmiştim lig a ve lig b yamasını sanırım oda bozulmuş fath buildirde açılıyor hata veriyor kaldırdım tekrar kurdum gene olmuyor yeniden buradan indirdim gene fatbuilder tam çalışıyor builde basıyorum oda olmadı yeni bir fat builder aldım oyundan atıyor arkadaşlar ben herşeyi yaptım ama olmuyor daha önce aynı bu fifa 2008 çallıştırdıktan sonra siyah ekranda kaldığında problemim olmuştu ancak internette birşeyler yazıyordu onu yaptım olmuştu şimdi sabahtan akşama kadar forum forum dolandım yok burayada baktım çözümü yazan yok ekran kartım herşeyim yeterli 2 gb ram var ayrıca bu bilgisyarda grafik programlarınıda çalıştırıyorum 3 boyutlu çalışmalarım oluyor hiç bir sorunum yok ama fifa 2008 olmuyor biliyorum forumda no dvd muhabbeti yasak ancak bnm problemime en azından cvp yazıcak şahsiyette mi yok kafayı yiyeceeeem derdime bi çareeee