Thegokhan Orjinal Mesajı Yazan: Tech_Ceza Sence hangi takımla manager moda başlanmalı? Ben menejer moda başlamadan önce herkezi transfer ettim (c.ronaldo-cehc-nesta-maldını-ronaldo-) falan sonra hepsini sattım ...KÖŞEYİ DÖNDÜM:D
Thegokhan Orjinal Mesajı Yazan: 20kralex güzel taktik. :D 2015 deyim Allah çarpsın baştan sona kadar bitane maç yapmadım hep similasyon son 10 dakikada giriom oda bazen. :D .
mthn94 Orjinal Mesajı Yazan: BrK YmnCi Export Team olayı güzelmiş :) Benim soracağım şey: Geçen sene 'z' tuşuna basınca güzel plaseler falan vurabiliyorduk, bu sene ise z tuşunun bu özelliği kaybolmuş, artık z ye basınca aşıttırma vuruyor. belki q ile yer değiştirmiştir dedim ama q da aşıttırma vuruyor. yani gçeen seneki gibi ayak içi, plase falan olmuyor. bunun bi' tuşunu biliyormusun? bilenlerde cevap verebilir :P pis burun falan bi yere kadar çünkü ondan soruorum :D kardeş q+d yapınca plase vuruyo zaten
arji_97 ya beyler ben yenı team yaptım arjispor adında bu takım rest of word e gitti menejer modda ise ne benim team var nede rest of word ligi sizce menejer modundakı kendı yaptım tyeam nereye gıttı bılenler cwp yaz
Ozgur_can06 Bende bir türlü transfer yapamadım 750.000 € lik futbolcu 2 milyon € (2 yıllık) kabul etmedi.