Bu 2008'de menejerlik mod'unda eski versiyonlardaki gibi oyuncuların moral durumunu bulamadım galiba! Acaba ben de mi sorun yoksa 2008'de bu uygulama yok mu? Çok hoştu bence çünkü...
Ayrıca yine menejerlik modunda sadece meneger olarak seyretme imkanı da vermiyor gibi! Ben maçı menejer olarak yönetmek ve oyuncu değişikliklerini ve taktikleri belirlemek istiyorum oysaki...Taktik demişken de oyunda detaylı taktik menüde mevcut değil.
Eğe bunlar oyunda varsa ve ben bulamadıysam lütfen bilgilendirin