Neo Konu ile alakasız mesaj atmayın. Konuyu yine PES Fifa atışmasına çevirmeyin lütfen. Buna izin vermiyoruz bilindiği gibi.
xenoa Orjinal Mesajı Yazan: fifa_mania_99 ya ea bu sene neden formalari cok soluk yapmis:S anlamis deilim. bu sene kitmaker lere cok is dusecek kanaatindeyim:D e takımda para yok ucuz deterjan kullanıolar demek forma için böyle çıkmış makinadan