ben bu sene Fifa yi hic begenmedim.
Faceler de kimin oldugu anlasilmiyor bile.
Ancak Lincoln, Kezman, Roberto Carlos ve Hasan Sas anlasiliyor.
Carlos ve Hasan da zaten Kel olduklari icin onlari tanimak pek bir marifet degil.
Bu arada Kitmaker ler daha formalari yapmadimi.
Biktim artik Fifanin formalari ile oynamaya.
Renklere bakinca insan oynayasi gelmiyor.