Beşiktaş ile 2007 temmuzda başladım.Superlig şampiyonu oldum.2008 UEFA kupasını aldım uefa super kupasını Arsenal'i 2-1 yenerek aldım Türkiye süper kupasını 4-3 fenerbahçeyi yenerek aldım..Şampiyonlar liginde milana 6-0 yenildim..Ama gruplardan çıktım ikinci takım olarak şu anda şubat 2009 dayım ve şampiyonlar liginde yarı finala çıkacağım inşallah bu akşam...
Satığım Oyuncular...Gökhan Zan(porto) Ricardinho(cruzeiro) Ali Tandoğan(kocaelispor)
Aldığım oyuncular...Holosko-Hunteelar-Sivok-Halil Altıntop-Nihat'a param yetmedi.