SERGENINHO65 ÖNCEDEN ANKARASPORU ARDINDAN MİLANI YÖNETTİM SONRA YENİ BİR KARİYER YAPTIM TAKIMIM GALATASARAY FARFAN DZSUDZSAK HAYRETTİN YERLİKAYA VE FEDERİCO VİLARI ALDIM
bozo_8123 beşiktaş ilk sezon uefa kupasına kaldım barcelona yı toplamda 3-0 yendim yarı finalde zaragozayla karşılaşacağım.kadromu değiştirmedim.
loladin Villareal 2.sezondayım geçen sezon uefayi alip ligde 4. oldum. 2. sezon başındaRossi(70€)Nihat(33m€)Matias Fernandes(31m€)'ya sattım şimdi orta sıralara oynuyorum :S
karakusak03 tottenham yönetiyorum 2. sezonum ilk sezonumda şampiyon,lig kupası uefada final, süper kupada şampiyon oldum
zephyr907 beşiktaş 1. sezon rico yu 5 milyona sattım 7 milyona yattarayı aldım. $8.4 milyon ım var yönetim e istek yaptım paşa paşa verdiler
Camby Leeds United'la en dipten zirveye bir yolculuğa başladım.İşler yolunda gidiyor,foruma yazmayı düşünüyorum.
sqaRlet Newcastle United 3.sezonum ilk yıl 7.lik ikinci yıl 2.lik takım tanınmışlığını continental duruma getirdim
clevererthanu man utd 2. yıl ilk yıl taklaya geldim 3. oldum :S ama smdi düzelttim işi bu sezona bayağı iyi basladım sampiyonluk bekliyorm ;)
Lethe. Valencia ile 3. sezonumdayım,ilk sezon birkaç oyuncuyu satıp,lig ve avrupada başarılar elde edince istediğim transferleri yaptım ve şuan İspanya'da Real ve Barcelona'dan kadro olarak daha iyi durumdayım.
tatligol kayserisporu yönetiyorum 1. sezon 24.haftadayım gelen oyuncular:lebohan mokoena,çağrı yarkın,alejandro gomez,çağlar birinci,kemal aslan,kily gonzalez giden oyucular serbest kalanlar: ıglesias,kamber arslan,hasan sönmez,saidou,ragıp başdağ