wjkarx Orjinal Mesajı Yazan: mustang_17 şu an fenerbaçeyi yönetiyorum ve arsenal ve man.u. istiyor sizce gidim mi? kesinlikle git hep aynı takımda olursan bir süre sonra oyundan zevk alamazsın
d.guenduez **Manchester City 1.sezon V 8.0.2 de bütçe 69 M Pound a kadar çıkıyor inanılmaz bence denemelisiniz.**
mustang_17 Orjinal Mesajı Yazan: wjkarx Orjinal Mesajı Yazan: mustang_17 şu an fenerbaçeyi yönetiyorum ve arsenal ve man.u. istiyor sizce gidim mi? kesinlikle git hep aynı takımda olursan bir süre sonra oyundan zevk alamazsın ama şu an fenerbahçe kariyerim inanilmaz zevkli
mustang_17 Orjinal Mesajı Yazan: zafer78 Aston villa ilk sezon harry kewellı transfer ettim iki kere yazmişsin birini sil bare
burak.SPuRS 7.5 sezondur man.untide'dayım.Bundan önce profesyonelleşmek için fenerbahçedeydim.fenerle 14-15 sezon oynadım.
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: burak.SPuRS 7.5 sezondur man.untide'dayım.Bundan önce profesyonelleşmek için fenerbahçedeydim.fenerle 14-15 sezon oynadım. höh anasini satim...
Roy Keane **Manchester City - 2011 / A.S.Saint-Etienne - 2009 / Sakaryaspor - 2008 / Cambridge United 2009 **