fifa 08 bana kalırsa eanın fifa serisindeki en iyi oyunudur. (99 öncesini oynamadım bilmiyorum :D)
'JSJ' gol atma konusuna katılıyorum :D kaleci seviyesini semi prodan yukarı yapmıyorum (ama amatördede bi maçta 20 gol yiycek kadar kötüleşiyo benden tavsiye yapma hiç :P)