soccergenclix.net ama fifa mı pes mi deseler pes çünkü pes görüntü kalitesi falan iyi fifa pes ten bazı şeyleri çalıyor.
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: Lincoln97 ama fifa mı pes mi deseler pes çünkü pes görüntü kalitesi falan iyi fifa pes ten bazı şeyleri çalıyor. Pes mi Fifa mı sorusu yüzünden baya tartışma çıkar.Boşver deme sen ;)
Sezo1905 Grafik veOynanabilirlikte 08in üstüne tanımam..Eskisi gibi 10 gol atıp bi daha ki maça hırstan yoksun çıkmıyorum:)
fifa_mania_99 fifa2002, fifa2002 WC, fifa2003, fifa2006 WC, fifa06, fifa07, fifa08:D bunlarin icinden en cok fifa08 tabiki