aLex13hLeB Edu'nın çıkması lazım . Deniz'i onun yerine çekebilir . Edu'yerine A.Bilgin'i alıp 4-3-1-2 yapsa iyi olur
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Edu'nın çıkması lazım . Deniz'i onun yerine çekebilir . Edu'yerine A.Bilgin'i alıp 4-3-1-2 yapsa iyi olur Zico'da nerede o kafa? o yine tek forvete devam eder...
kurdt Veee.Maç bitti artık.. Tebrikler Fenerbahçe...Zor bi deplasmandan 1 puan ii oldu.;) Not:Aynı desteği Sion maçında da bekliyoruz. :)
cracks yalnız galatasaraylı ve beşiktaşlı arkadaşlarımızın böyle fener için sevinmesi çok hoşuma gitti.bide aramızdaki irlandalılar gösterebilse şunu :)