cracks cska 2dir çok tehlikeli geliyo.çarpıyo ediyo adamların önüne düşüyo top del bosque'yi kopyalamış nen bunlar:D
Passenger ilk yarı sonucu Cska:0 Fenerbahçe:1 gol: dk9. Alex. iyi bir ilk yarı geçirdik umarım skoru koruruz ve 3 puanla döneriz.
FifaMen Maçın kahramanı şimdiden Edu gibi gözüküyor. Adam süper valla nazar deymesin. Deniz yine çok iyi mücadele ediyor ama bireysel top kayıplarını yapmaması lazım...Haydi Fener!
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Maçın kahramanı şimdiden Edu gibi gözüküyor. Adam süper valla nazar deymesin. Deniz yine çok iyi mücadele ediyor ama bireysel top kayıplarını yapmaması lazım...Haydi Fener! tamamen katılıyorum :rolleyes:
FifaMen Golümüz: http://www.youtube.com/v/QntCn9AqIaU>http://www.youtube.com/v/QntCn9AqIaU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
aLex13hLeB gol yedik :mad: . Edu'ya iyi oynuyo dedim ilk yarı iyi de oynadı ama böyle şeyleri yapmaması lazım artık . Beşiktaş maçında da aynısı yapmıştı Süper Kupa finalinde
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: FifaMen Golümüz: http://www.youtube.com/v/QntCn9AqIaU>http://www.youtube.com/v/QntCn9AqIaU type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Spikere bak ya :D
Passenger edu hakketen macın adamı oluyor.ilk gol onun yüzünden şimdide bir penaltı yaptı..bravo edu.