Orjinal Mesajı Yazan: playaanil
Orjinal Mesajı Yazan: Micrope
Dostum rakip takım aut atışını kullanırken kaleci seçilmiyor diye biliyorum. Elbetteki kaleciyi seçmek doğru ama autta seçilmiyor diye biliyorum. Yani yanlışımda olabilir ama... Önemli olan diğer konu zaten... :D
Iste bende ona sasirdim nasil secdin kaleciye ya??
Bilgisayara oynadigimizda bunu yapma sansimiz yok degil mi?? :D
Kaleciyi SHIFT Tuşuylo seçiyosun
Bilgisayara oynadigimizda bunu yapma sansimiz yok