Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: EkSeLaNs_ Online oynayan arkadaşlarımın bazılaryla bağlantı sağlanamıyo resmi yamayı herkesin yüklemesini rica ediyorum. Online keyfini daha yeni kadrolarla çıkartsak daha ii olmazmı ? FIFA 08 RESMI YAMA INDIR
erhanerhanerhan ag adı:iyififacılar sifre:fifa ag yenı kurulmustur onlıne olmayanlar atılacaktır 6 ekım 2007 saat 10 13 de kuruldu bakalım aksama kac kısı olucak
Stefan Fredrik Resmi yamayı yüklememiş arkadaşlar varsa bu ağa katılabilirler. Ağ Adı : Yamasız Ağ Şifre ağ adıyla aynıdır.Ağda sorun olursa buraya yazabilirsiniz.
SHUBUQ fifa 08 : agları fifa_08cılar fifa08_hayırlı olsun fifa_20008 fifa_cılar2008 fifa_cılar08 2008_fifa kral_fifa_2008 kral_arena_2008 fifaa_20008 2008_08 işte aglar hadi hayırlı olsun
TORNADO123456789 beyler sizi yepyeni aglar bu aglarda (FİFA 08 ,NFS2 , COUNTER SORUCE,CS 1.5)OYUNLARI OYNANIYOR İSTEYEN HERKES GELEBİLİR AG ADLARI: --ToRnAdO-- , -FİFA 08- ŞİFRELER:123 NOT: harflerin büyük küçük olmasını dikkat edin
TORNADO123456789 beyler sizi yepyeni aglar bu aglarda (FİFA 08 ,NFS2 , COUNTER SORUCE,CS 1.5)OYUNLARI OYNANIYOR İSTEYEN HERKES GELEBİLİR AG ADLARI: --ToRnAdO-- , -FİFA 08- ŞİFRELER:123 NOT: harflerin büyük küçük olmasını dikkat edin
erhanerhanerhan hergun onlıne olucam dıyenler varsa sızlerı **iyififacılar** a davet edıyorum diger aglar ıkı yuzlerce kısı olupda onlıne olmayan aglara benzemıyıcek onlıne olmayanlar atılacaktır ag adı:iyififacılar şifre:fifa
Ekselans Orjinal Mesajı Yazan: SHUBUQ ag: fifa_cılar2008 şifre 123 Birader tek msjda toplasana şu ag adlarını :mad: