Orjinal Mesajı Yazan: fatokato
yazı için teşekkürler elimizdekiversiyon demo olduğundan bazı optimizasyonlara giderler diye düşünüyorum özelliklede yakın çekimdeki o çimen kaplamaları konusunda oyunu 1024*767 high da oynuyorum yakın çekimde çimenler berbat duruyo açıkcası.
bide bi sorum olacak bu yere atma tuşunu bizmi ayarlıyoruz yoksa 2li mucadelelerde kendisini yere otomatikmi atıyo orayı tam anlayamadım
yere atma işini sen yapıyorsun, manual.
R1 + L1+L2 yapacaksın, zamanlama ve yeri önemli, ayrıca rakibin mutlak olarak sana temas halinde olması lazım yoksa yersin sarı kartı :)