theboss78 yamalar bölumunde iki tane yama var , denedim ama olmadı bazı deneyen arkadaslarınki olmus..nedenini anlamadım...baska bi cozumu varsa lutfen paylasalım.pes 6 yı high da oynuyodum...
aliyavuz bencede ramla alakası yok cünkü benim ram 768 ramla alakası olsaydı benimki kesin calıştırdı
utkufb Orjinal Mesajı Yazan: cureshot ben de GeForce Go 7400 ekran kartı var sorunsuz çalışıyor..high grafik te bile ekran kartı kaç mb? paylaşımlı paylaşımsız? hangi çöünürlükte oynuosn? bnde de go 7400 (256mb paylaşımlı, oyuna 128mb düşüo) varda:D
venomtrk low: shader 1.1 medium: shader 2.0 high: shader 3.0 kartınızın desteklediği shadera göre seçeneğinizi seçin