BEnde bi soru sorim bari yarın oynucam kısmetse herneyse
Ekran kartı Radeon x300\x500\x1050 series yazıyo catalyst 7.9 yüklü
1 GB DDR2 Ram var
Ayrıca P4 3.0 GHZ
DX9 Son Güncelleme Yüklü
Şimdiye Kadar KAsıcak Full Oyunları Fulle Yakın Oynadım FEAR SC Chaos Theory gibi
HAngi çözünürlükte ve hangi kalitede rahat oynarım acaba?