misel Bende yapmaya çalışıyordum TR yama yapmaya bu çok iyi oldu bende yardım etmek istiyorum. Sadece yazıları TR yapabilirim ama. Diğer ayrıntıları bana anlatırsın.
antitamu Ben de seve seve yardım ederim. Yamayı yapan arkadaş belli bir bölüm gösterirse ben de orayı çeviririm. Ben Türkçeleştirmeyi dbmaster adlı programla yapıyorum bence onda çok kolay.
gurKan. Türkçe yama yapacak arkadaşlar lütfen Türkçeleştirme yaparken imla kurallarına ve büyük küçük harflere dikkat edin bunlar küçük ayrıntılar ama oyuna zevk veren ayrıntılar ;)
U.KARAN ben de yardim ederim. bilmem isinize yararmi ama fransizcam çok iyidir çünkü fransada oturuyom.
lakan bende FIFA08i yapmaya çalışıyorum linki veriyim yaparsanız memnun olurum fifa-05-06-07-turkce-yama-sansar-1987-tarafindan-hazirlanmistir-no-rapid-t17485.htm... - 77k -