FIFA 08 'in Türkçe yama yapımına bugün başladım ama öncekiler gibi olmasın istiyorum ve tek başıma olduğumdan çok yavaş ilerleyebiliyorum.
Başlangıçtaki birçok şeyi Türkçeleştirdim ama zaten load, save, cancel, yes, no gibi şeyleri herkes biliyor. Uzun cümlelerde yardım edecek arkadaşlar arıyorum birlikte TR yama yapalım.
İsteyen olursa buraya kadar yapabildiğim yamayı ekleyebilirim. Yardım etmek isteyenler özel mesaj ile msn gönderirlerse daha iyi olur ;)