xenoa disk dolu diosa bilgisayarında oynamadıgın veya az oynadıgın bi oyun falan sil yada film falan varsa sil boşalt hard diskini ondan sona yüklemeyi dene düzelir muhtemelen
murtaz YAA KARDEŞ SAOL DA SİLDİM NE VAR NE YOK BAK KURULUM BİTİYO FİNİŞHET DİYO BİDE BUNLAR YAZI BAKKK GÖSTEREMM BUNLAR NE DEMEKKK INSTALLSHİELD WİZARD COMPLETE SETAP HAS FİNİSHED İNSTALLLİNG PES 2008 ON YOUR COMPUTER DİYO AYNEN BÖYLE DİYO Bİ YARDIM ETSEN KARDEŞŞŞŞ NE OLUR BE ALLAH RIZASI İCİNNNN YİNEDE SAOLLLLL
murtaz ya kardeş girdim konomi yokk ben hatayı anlatıyımmm şimdide bu cıkıyo ekrana bak yazıyım fatal error furing installaation consylt eindoes insraller help ms.chm or mzdn for more information bunu veriyor kardeşim bune baştanmı yüklüycez bu ne anlamadım kardeşimmm yaa yinede saolun ama bu neeyyyy kareşlerimm az önce verdi bunu bi anlasam yardımlarınız icin saolun ss ney kardeşim
Bart Simpson 3 secengeyi basiktan sorna bu hatayi veriyor (diger secenekler: cik ve yeniden) lütfen bir cözüm kafami yiyecem! not: ben almanyada yasiyorum ve pc alman!
Bart Simpson arkadaslar yardim EDIN.bende oyunu oynamak istiyorum! cok yardim ediyorsunuz. keske forumda sizinle bilgilerimi paylasmasaydim"!
soccerman Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_ 3 secengeyi basiktan sorna bu hatayi veriyor (diger secenekler: cik ve yeniden) lütfen bir cözüm kafami yiyecem! not: ben almanyada yasiyorum ve pc alman! Dostum aynı hatayı bende de verdi ama İngilizce olarak :P En sondaki Ignore (Yoksay) butonuna tıklayınca oyun açıldı ve Allah'a şükürler olsun ki oynayabiliyorum.
murtaz YA BENMİ CEVAP VERMEDİNİZ KARDEŞLERİM RONALDO KARDEŞİM BENİM YUKARDA YAZIYO İ2 İNCİ YAZDIGIM O NE HATASI OLABİLİR YADA YENİ Bİ LİNK VERİNDE İNDİRELİM CALIŞŞSIN YADA ACİLLLLLLLLL CAVAP VERİN YADA YAZIN LÜTFENNNN YARDIM EDİNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
murtaz Bİ KARDEŞLERİM ŞİMDİDE 1CB YAZIYO BİDE 42 BU NE YOKSA 1CB DAHAMI SİLCEM NE VARSA ANLAMADIMKİ ACİLLL YARDIM NE OLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
cureshot Arkadaşlar oyunu yüklemek için c diskinde en aşşağı 2gb yer olması gerekiyo hangi diske yüklerseniz yükleyin iyice boşalttığından emin olun
murtaz saol dostum en sonda girdi saolun ama donmalar var olsun yardım eden bütün arkadaşlardan allah razı olsun etmeyendendende olsun
Bart Simpson arkadaslar yardim edin ya bende pes 2008 oynamak istiyorum. lütfen arkadaslar bende sizinle bilgilerimi paylastim. hadi arkadaslar beni kirmayin:(
xenoa ronalda vista kullanıyosan o sorun olabilir burdaki dll leri falanda kurduysan bashka çözüm yok gibi :S oluşan bütün problemler çözüldü şimdie kadar ama seninki gibi bişi hiç görmemiştim :(
Bart Simpson xp home editon kullaniyorum. bilgisayara format attim ve demo yu yeniden indiriyorum. ve artik pes 2008 benim pc de oynayamicami?
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_ xp home editon kullaniyorum. bilgisayara format attim ve demo yu yeniden indiriyorum. ve artik pes 2008 benim pc de oynayamicami? Boşu boşuna yükleme dostum bu kadar kişi sana yardım etmemiş ekran kartı özelliğinin en az pixel shader'in yani 1.0 olması gerekiyor yani kısacası senin ekran kartını yenilemen lazım.Yani yenilemeden oynayamassın işlemcini söylersen sana bi ekran kartı tavsiye edebilirim.