Bart Simpson selam arkadaslar, az önce demoyu indirdim ve kurdum oyuna girmek istiyorum ama oyun acilmiyor!:( :( bunun cözümü varmi´? ve cildiriyorum:mad:
ishakki ronaldo pes2008 simgesine tıkladığında nasıl bir sorun veriyor ? yazı mı çıkıyo.. bunu belirt öncelikle.
Bart Simpson ishakki ben simdi oyunu yükledim yazi felan cikmiyor ve d3dx9_30.dll yükledim ve hata veriyor vertex/shader felan
exlem user 32 dll sistem dll sinin bellekte konumu değistirildi .uygula duzgun çalışmayacak.....vb seyler diyo bnde daha oyunu kramadım lfn yrdm
ishakki Orjinal Mesajı Yazan: ronaldo7_ ishakki ben simdi oyunu yükledim yazi felan cikmiyor ve d3dx9_30.dll yükledim ve hata veriyor vertex/shader felan bilgisayarı kapa yeniden aç bi dene en azından . aklıma başka bir yol gelmiyo :( böyle bi sorun pes2008 de daha önce duymadım.
Bart Simpson sagol ishakki en azindan sen yardimcin oldun.directx 9.0 yükledikten sorna bilgisayarimi kapatacam
sakincalim arkadaslar herkeste var ayni sorun cıkıo genelde driverla alakalı bi sorun aşagaki linkten dll dosyasini indirin c:windows/system32 nin altina yapiştirin.sonra acin oyunu tekrar. DLL Dosyasini indirin.
exlem sistem özllikleriyle ne alakası var kardeşim sallamayın sen bnm sistemi biliyon mu ki... bn oyunu kuruamıyorum bu dll yuzunden yardım eden de yok 2 gb indirdim bu oyun yuzunden biri 76 takıldı bgn indirik bu sfr oyunu kuramıyoz nasi iş bu ya
Bart Simpson sakincalim arkadaslar herkeste var ayni sorun cıkıo genelde driverla alakalı bi sorun aşagaki linkten dll dosyasini indirin c:windows/system32 nin altina yapiştirin.sonra acin oyunu tekrar. DLL Dosyasini indirin hadi arkadaslar bunun cözümü yokmu? artik oyun oynamicam! elveda pc
murtaz YAAAA ADMİN KARDEŞ PES 2008 KURULDUUUU GİRME PROGRAMI NERDE YAAA ACİL YARDIM ONU NERDEN İNDİRCEZZZ ACİLLLL LÜTFENN YARDIMM EDİNNNNNNNN NE OLURRR
murtaz YAA KARDEŞLERİM YARDIM EDİNNN LÜTFEN PES 2008 KURULDUUUU AMA OYUNA GİRME PROGRAMI NERDE YAAAA LÜTFENN YARDIM EDİNNNNN ACİLLLLLLLLL
murtaz yaaa kardeş disk dolu diyooo ya ne yapmam gerekiyooo yardım edinn ya siz ne güzel oynuyonuz bi yardım etseniz allah rızası icinnnn lütfennnn