Arkadaşlar belki inanamayacaksınız ama gözlerimle gördüğüm bir şeyi anlatmak istiyorum...Yakın bir arkadaşımın sistemi coreduo 3.0, 2gb ram, Ati radeon HD2900XT 512MB(bu kartın piyasa değeri 500$).. buraya kadar mükemmel ve Pes2008 oynarken ayrı bir zevk verecek gibi görünüyor...
Ama öyle değil arkadaşlar, 1024x768 çözünürlük "high" detay ayarlarında replay ve oyun içi videolar rahatsız edecek biçimde kasılıyor, Oyun esnasında ise malum oyuncuların çok olduğu yani donanımın daha çok çaba harcadığı korner veya karambol durumlarında ise yine rahatsız edecek derecede kasılmalar oluyor bu sistemde...
Anlayan varsa banada anlatsın lütfen..Arkadaşım çıldırma seviyesine yaklaşmış durumda ayrıca :):)