Orjinal Mesajı Yazan: EBA79
Orjinal Mesajı Yazan: Exvision
Mail göndermeyle olacak iş değil. Sadece bu yorumu yapıyorum.
Peki daha iyi bi fikrin var mı? ;)
Daha iyi fikrim olmuş olsaydı ya da bu eksikliği gidermeyi kendime dert etseydim herhangi bir fikir beyan ederdim.
Biz üstümüze düşen görevi yapıp emeklerinin karşılığını vermiş olsaydık bu durumlara düşmezdi ligimiz.