Arkadaslar bencede bu oyunda artik bizim ligimize önem verilmesi gerekir.
Tamam türkiyedeki satislar pek ic acici degil ama, fifa bunlari biliyosa o zaman avrupada bu oyunun
orijinalini alan binlerce türk oldugunu bilir.
Bizim ligimizi bu yüzden bence hem gec koydular hemde hakettiginden daha az önem verdiler.