can_dost ati x800gto2,256mb-256bit shader model 2 de 1280-1024 çözünürlükte,medium ayarda oynuyorum. 60 fps veriyor. Ama hakem düdük çaldığı sırada hafif kasma oluyor.
üret21 beyler benim sistem; amd 2800 512 ram ati 9600 se 128mb ( ki dandik bi kart ) medium da 800*600 gayet güzel çalışıyor kasmadan..benim sistemim kötü ama bazı arkadaşların iyi olmasına rağmen kasıyormuş ben tam çözemedim bu olayı..
dragonfly23 ati x550 256 mb ekran kartıyla oynadım.Pozisyon tekrarlarında biraz sıkıntı var ama sonuç fena değil yani:)
Ua_ResBoRN ben ati Radeon sapphire X1650 PRO DA oynuyorum.2 gb da ram var çift çekirdek işlemci var.oyunda herşey full ve kasma sıfır...:D
alexdesouza20 Orjinal Mesajı Yazan: Ua_ResBoRN ben ati Radeon sapphire X1650 PRO DA oynuyorum.2 gb da ram var çift çekirdek işlemci var.oyunda herşey full ve kasma sıfır...:D Benim ekran kartıda bundan :D:D:D
ultrAslan-BH sapphire x1600xt 1280*1024 higg de oynuyorum en ufak kasılma olmuyor.. ama eski oyunlarda olduğu gibi çimlerde dalgalanma oluyo onun nedenini anlamıyorum bi çözümü varsa lütfen ulaşın yasins85@hotmail.com
Ua_ResBoRN Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan-BH sapphire x1600xt 1280*1024 higg de oynuyorum en ufak kasılma olmuyor.. ama eski oyunlarda olduğu gibi çimlerde dalgalanma oluyo onun nedenini anlamıyorum bi çözümü varsa lütfen ulaşın yasins85@hotmail.com arkadaşım dalgalanmanın sebebi ekran kartı ayarlarını seçmediğin için... yapman gerekn ekran kartı ayarlarına girip keskinliği yumuşatma ayarını açmak.. sende kapalı olduğu için ekranda çizgilenme oluyooo..
ultrAslan-BH o ayarı genelde herkes kapalı kullanır... açtığım zaman oyunlarda baya bi düşüş oluyor ama başka çaresi yokmu bu arada bi düzeltme ben pes2008 demoyu 1024*768 de full detayda oynuyorum.. 1280*1024 demiştim yanlışlık oldu pardon..
ultrAslan-BH dediğini yaptım yine aynı şekilde çimlerde dalgalanma oluyor... oyunda kasılma yok ama çok sinir bozucu bişey.. fifa08 de hiç böyle şeyler olmuyor :X
ugurmandas ATI 128Mb X300 ile 800*600-Medium detaylarda arada bir urfak kasmalarla oynuyorum gameplayi rahatsız edecek bir kasma yok...
Astronomy Orjinal Mesajı Yazan: ultrAslan-BH dediğini yaptım yine aynı şekilde çimlerde dalgalanma oluyor... oyunda kasılma yok ama çok sinir bozucu bişey.. fifa08 de hiç böyle şeyler olmuyor :X Dostum Konami klasöründeki settings'ten "Wait for Vsync" ayarına tıklarsan düzelebilir. En azından bende düzeldi...
Neophron arkadaşlar.......bende amd athlon 3200 2ghz işlemci asus a8v anakart,1 gb ram 80 gb harddisk var..zaten pes 2008 yükleyince D de 1 gb boşluk kaldı 38 gb dolu......1024*768 çözünürlükte herşey açık 35-60 fps arası gidip geliyor.kasma oluyor.dalgalanma fazla..kart sapphire x1600 pro.......sizce normalmi?