Sapphire ATI X1800 XL ile 1024x768'de High'da oynuyorum. Böyle oynadığımda hızlı bile gelmişti. Biraz yavaşlatmak için ekran kartı ayarlarından birkaç detay açtım. Şu anda baya iyi oynanabiliyor, bir sorun yok. Ama birkaç kişinin dediği gibi replaylerde, çok kalabalık bir alansa hafif hissedilen bir ağırlık gözüküyor. Ama o da oyunun bir sorunu gibi.