Okul törenlerinde tören derken her sabah yapılan saçma şeyde müdürlerin veya müdür yardımcılarının sürekli hergün aynı konuyu anlatmalarına vede 1 saat ayakta mal mal beklemeye sinir oluyorum..:)
Vede şu özenti çocuklara ne dinlersem ne yaparsam onu yapıyolar sinir oluyorum:mad: