İddaada tek maçtan yatmaya sinir oluyorum.
Bazı kişilerin yorumların hiçbirini okumadan saçma salak bir yorum yazmasına sinir oluyorum.
Dolmuşun dolduğuna inanmayıp yolcu almaya devam eden minibüs şoförlere sinir oluyorum.
Ve son olarakta yanımda kimliğim olmadığı için benden tam para alan muavinlerede sinir oluyorum:)