Ulaş senin gerçek dediklerininde çoğu saçmalıktan sadece 1 tanesi gerçekten oluşuyor oda şu:
Biri 22.5 yaşında dünyada kaldırmadık kupa bırakmazken..
Diğeri 23 yaşında kupayı ancak kulübünün müzesinde görüyor..
Dünya basını da (özellikle İngiltere basını) Arda'dan yeterince bahsediyor. Galatasaray'ın Avrupa'nın sıradan bir takımı olmadığını Avrupalılar bile bilirken bizim bazı Türkler kabullenemiyor kabul eden Avrupalılar adına. Değerini tartışmak yersiz ancak taş çatlasa 12 m € demek ayrı bir gülünesi rakam. Gideceği takımlar denilen takımlar da nedense fenerden giden Tuncay'ın oynayabildiği takımlar, buda da ayrı bir komedi oluşturmuş yazıyı yazan amatör adam. Ki hurriyetin apaçık anti-GS'ci olduğu bilinirken o gazetede çıkan haber ve yazıların bu kadar tartışılması baya bir zaman kaybına neden oluyor. Adamların niyeti belli Samet direk geçmek lazım neden okuyup tartışıyosun ki:)
Son olarak bir BJK'l, şöyle bişey demişti biyerde okuduysa yazıyı yazan adam cevabını almıştır: "Adamların en azından Messi'yle karşılaştırma yapılabilen Arda'sı var." Zenginin parası züğürtün dilini yorarın "GS'nin Arda'sı çekemeyenlerin dilini yorar" versiyonu:)
Ben orada yazanan bir kaç şeyin doğruluğuna inanıyorum eğer inanmıyorsan sen bana açıklarsan sevinirim. Mesela şöyle ki;
Biri dünya medyasını peşinde koşturuyor..
Diğeri ancak ülke medyası ile sınırlı kalabiliyor..
Derken bu medyadan kasıtlar transfer haberlerinden ibaret olması gerekmiyor ? İngilterede transferi konuşuldu diye medya peşinden koşuyor asla diyemezsin. Kaldı ki dünyadan kasıt ingiltere olamaz, her kıtadan ülkeler konuşuyor Messi'yi, avrupayı ise transfer haberlerini saymazsak belki bazı maçlardan sonra ufak bir yazı yazılmıştır hakkında. Bunun sebebi ise Arda'nın kalitesi değil sadece ses getirecek maçlarda yer almadıgı, alamadıgı için durum böyle ( İyi bir ligde oynamıyor , şampiyonlar liginde oynamıyor vs )
Biri; Dünya'nın tartışmasız en büyük kulübünde forma giyiyor..
Diğeri; Avrupa'nın ''Sıradan'' bir kulübünde..
Dünyanın en büyük klübü Barçadır GS ise Avrupada çok sıradan bir takım demek saçma olur ama kısmen doğru çünkü adından söz ettiremiyor şu an GS. Ama geçmişi de günyüzüne çıkarırsak Sıradan demek fanatikliğe kaçar şu an ki durumda büyük kulüp diyemezsin GS'ye.
Birinin değeri 200 milyon eurolarla ölçülüyor..
Diğerinin değeri taş çatlasa 12 milyon euro ediyor..
Burada ise kelimesine kadar katılmadım. Sonuçta ne Messi'nin ne de Arda'nın değeri şudur diye birşey var ortada aradaki maddi farkın ne oldugunu özetliyor bu ben buna katıldım yoksa 12 milyon euro çok az Arda için.
Biri şu anda forma giydiği dünyanın en büyük takımından gitse gitse, yine dünyanın en büyük takımlarından birine gidecek..
Diğeri de eğer gidebilirse, en fazla Stoke City, Fulham, Middlesbrough
ayarındaki takımlara transfer olabilecek.. ( burada biraz daha üst
düzey takım yer alabilir )
Burada ise Arda'ya ne Barça'dan ne United'dan ne de Liverpool'dan teklif geldi. Eğer böyle birşey olsaydı asla şu an takımda kalmazdı Arda. Ben çok üst düzey kulübe gideceğini düşünmüyorum giderse de direk oynayacağını düşünmüyorum.( bu sabahlara kadar tartışılır tabi ) Ama yukarda parantez içinde de dediğim gibi o takımlar kadar da kötü bir takımda oynayacak kapasiteye sahip oldugunu asla düşünmüyorum.