be a pro güzel bi olay ama dandik yönleri çok.
misal:
nasıl co-op yapacağını kimse bilmiyor..help bölümünüde okudum..hiçbi yerde yok..
adam maç ortasında sakatlanabiliyo.ve kalan maçı mel mel izliyosunuz..
puan tablosu yok *** yani takım kaç maçta kaçıncı bilmiyosunuz.
level atladıkça boost attributes die bi olay..yani özellikleri arttırmak için 10 puan kazanıyosunuz..ama bu kadar çok özellik varken ne kadar arttırabilirsin şüpheli..şu an ilk oynadığım sezon bitmek üzere..evde 3 pc birbirimize bağlanmaya çalıştık defalarca ama işe yaramadı..büyük ihtimalle sorunu çözmek için yama çıkacak