Shafac Güzelde teknik trektör performan sımızdan memnun kalmadı çıkardı oyundan napcaz su şişesini alıp kafasına mı geçircez şaka bi yana acaba yedek kalma varmı oyuna son 10dk alır fln :D yada 50 de çıkartır skatlanırsak nolcak futbol hayatımız sonamı ercek trensfer varmı çok suro sordum galiba :D
IIxBooRocKxII Süper Bir Özellik Ya , Online Olarak Olsa 22 Kişi Herkesin Adamı Var Kapışma Var Süper Olur Yawwsss...:D
feyyaz_bjk Orjinal Mesajı Yazan: Shafac Güzelde teknik trektör performan sımızdan memnun kalmadı çıkardı oyundan napcaz su şişesini alıp kafasına mı geçircez şaka bi yana acaba yedek kalma varmı oyuna son 10dk alır fln :D yada 50 de çıkartır skatlanırsak nolcak futbol hayatımız sonamı ercek trensfer varmı çok suro sordum galiba :D sakatlanma oyundan alma kadroya almama gibi vs olacak sanırım...
Burak Oyundan "Be a Pro Mode" Görüntüleri Lampard http://www.youtube.com/v/MydQocr-ZkY>http://www.youtube.com/v/MydQocr-ZkY type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"> Ronaldinho http://www.youtube.com/v/vgV5MlmkQro>http://www.youtube.com/v/vgV5MlmkQro type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">
hangmaneagle Orjinal Mesajı Yazan: _TaYFo_ Orjinal Mesajı Yazan: hangmaneagle süper bi mod bi takımı 11 diğer takımıda 11 kişi yönetirse 22 arkadaşınla tam bir maç yaparsın züüüpppeeeerrrrr ne fantezi ama:D yaaaa fantazi böyle olur arkadaşım
Canerdude bence çok büyük bi hayalkırıklığı olcak... inşallah yanılırım ama videoda barca atak yapıyor. peki karşı takıma atağa kalkınca ne olacak. dakikalarca takım arkadaşlarının topu alıp sana vermesini bekleyeceksin. inşallah güzel olur. hadi ea şaşırt beni!!!!
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: tobey3peter bir sorum olacaktı.acaba be a proda bu yıl lig yapabilecekmiyiz?? Hayır bu yıl sadece hazırlık maçları veya dostluk maçlarında kullanılacak.Bu modu ancak seneye lig(sezon) olarak oynayabileceğiz;)
tobey3peter Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Orjinal Mesajı Yazan: tobey3peter bir sorum olacaktı.acaba be a proda bu yıl lig yapabilecekmiyiz?? Hayır bu yıl sadece hazırlık maçları veya dostluk maçlarında kullanılacak.Bu modu ancak seneye lig(sezon) olarak oynayabileceğiz;) teşekkürler.keşke bu yılda lig yapabilseydik.
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: tobey3peter Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: tobey3peter bir sorum olacaktı.acaba be a proda bu yıl lig yapabilecekmiyiz?? Hayır bu yıl sadece hazırlık maçları veya dostluk maçlarında kullanılacak.Bu modu ancak seneye lig(sezon) olarak oynayabileceğiz;) teşekkürler.keşke bu yılda lig yapabilseydik. Keşke ama dediğim gibi ama merak etme seneye doya doya oynucaz:)
Micrope Fifa manager oynayanlar bilir :) vardı onda bu özellik maçlarda bir oyuncuyla oynuyodunuz gerçekten çok zevkli bişi hele bunun fifada olması iyi olcka gibi.
berkistan01 arkadaşlar fifa nın yeni özelliği var be a pro fifa ya beni sadece o götürebilir ama pes atak yapıp beni ona götürebilir fifa - pes ama be a pro modu ile fifa 1 - pes 0 belli olmaz kim kimden iyi pes çıkınca belli olucak
mc_shewa bende ya lincolnü geliştiririm yada ankaraspordan özeri gs ye transferedip onu geliştiririm ya bide fifa 2008 blk ye daha gelemedi ya ben alamadım daha çok merak ediyorum videolar filan cok heycanlandırdı beni