Orjinal Mesajı Yazan: Gökhan
Orjinal Mesajı Yazan: adu
8 eksikli ve Adriano'suz Inter'i yenen takım çok kaliteli ama lütfen.
Ehehe hemen olayı Fener"e çevirin :)
Tamam yendiniz İnteri aman aman oh oh.Manchester maçı gibi senelerce konuşursunuz artık aman aman.Fenerin nadide Avrupa galibiyetlerinden biri işte..
Galatasaray Xmax karşısında buna benzer bir sınav vermiş ve başarıyla geçmişti.Belki bana deli diyeceksiniz ama Galatasaray Sami Yen'de Xmax'a yaptığı gibi 5 tane atar bunlara..
Takımımın ilk başkanı Ali Sami Yen'in de dediği gibi:
"Amacımız bir renge ve isme malik olmak ve TÜRK OLMAYAN takımları yenmektir.Galatasarayı kurmaktaki yegane çabamız TÜRK'ÜN GÜCÜNÜ göstermektir.."