Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
Orjinal Mesajı Yazan: OmerCagatay
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
Eyvallah saolun..
:D
İsviçre'nin neresindensin
içinden..
Sezai GALATASARAY bir RUM takımı değil şunu kafana sokmanın vakti gelmedi mi yoksa benim dan diye vurma mı bekliyorsun..??
Maça gelince 30 dakika uyuduk.Kalli ilk defa hata yaptı.Carusscayla başlamak belki düşüncesi farklıydı ama 2-0 olduğunda almalıydı Ayhan'ı.Neyse sorun değil Galatasaray 3-0 yenilseydi de 5-0 yener tur atlarız derdim hala da diyorum.
İçimizdeki Sionlular duyar ve anlar umarım hatalarını..