lütfen yardım edebilirmisiniz?
aynı sorun bende de var
ben manegere başlamadan önce Create Formations taktik ayarlamamıştım...
şimdi ayarlıyorum bu sefer menegerde o taktiği görmüyor bir yardımınızı bekliyorum
managerde sene 2014 teyim silmek istemiyorum ...